30 gæster48 kvmAnretterkøkkenAldersgrænse ved booking: 21 år

Festlokale ved havnefronten i Aalborg

Vores lokale på Stjernepladsen byder på utallige muligheder. Alt lige fra firma-event til konfirmationer eller blot mødefaciliteter, mulighederne er uendelige!

Der er gode parkeringsmuligheder i nærheden, ligesom at den nærtliggende Stjerneplads er fantastisk at tage ophold i for dig og dine gæster.

Tilvalg

Disse tilkøb kan vælges under bookingen
Services
Slutrengøring (obligatorisk)
575,00 kr.

Slutrengøring er obligatorisk.

Maks varighed: 3 timer. Herefter faktureres ekstra tid efterfølgende.

Servicerende medarbejder

Der skal minimum være én servicerende medarbejder tilknyttet når du lejer selskabslokalet. Denne er allerede inkluderet i prisen.

Ekstra servicerende medarbejder, pr. time
à 175,00 kr.

Tilkøb en ekstra servicerende medarbejder til dit arrangement. Angives i antal timer.

Produkter
Fri barista-kaffe pr. person
à 75,00 kr.

Tilkøb fri barista-kaffe under hele dit arrangement.

Bagel pr. stk.
à 40,00 kr.

Tilkøb vores lækre bagels til dit arrangement. Typen af bagels aftales inden arrangementets start.

Vælg mellem Creamcheese, Creamcheese / Bacon, Omelet, Peanutbutter, Kylling / Bacon, Serrano / Mozzarella, Tunmousse, Laks, Hummus, Fitness Bagel, Spicy Italian og Nutella.

Fri bar
Fri bar (3 timer) pr. person
à 295,00 kr.

Tilkøb 3 timers fri bar til dit selskab (øl, vin og 3 aftalte drinks/cocktails).

Minimum 10 personer.

Fri bar (6 timer) pr. person
à 545,00 kr.

Tilkøb 6 timers fri bar til dit selskab (øl, vin og 3 aftalte drinks/cocktails).

Minimum 10 personer.

Fri bar (9 timer) pr. person
à 695,00 kr.

Tilkøb 9 timers fri bar til dit selskab (øl, vin og 3 aftalte drinks/cocktails).

Minimum 10 personer.

Faciliteter

Praktisk information

Check ind
07:00
Check ud
02:00

Husregler

Udlejes ikke til ungdomsfester, hvor over halvdelen af gæsterne er under 21 år.

Der skal minimum være én servicerende medarbejder tilknyttet når du lejer vores selskabslokale.

--

Ved ankomst til eventlokalet er det lejerens ansvar at meddele udlejer, hvis der er fejl eller mangler inden ibrugtagning. Lejer er forpligtet til at orientere sig om nødudgange og brandslukningsremedier, og dette skal ske inden arrangement begynder. 

Eventlokalet skal efter endt leje opryddes jævnfør lokalets oprydningsinstruks, som kan findes her. Ekstra oprydning vil blive for lejers regning og modregnes depositum efter endt arrangement.

--

Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på de lejede faciliteter og inventar, forvoldt ved lejers brug eller af dennes gæster. Udbedring af eventuelle skader må kun foretages på foranledning af udlejer og efter aftale. Udlejer forbeholder sig uden skyld ved gener forårsaget af udefra kommende årsager (force majure), såsom lynnedslag, eller lignende, som forårsager ødelæggelser såsom strømsvigt, svigtende vandforsyning eller lign.

Afregningen for eventuelle skader vil ske via depositum, og dækker dette ikke, vil der blive opkrævet yderligt. Lejer er ansvarlig for eventuelle myndighedstilladelser, der knytter sig til lejers arrangement.

--

Døren holdes lukket under festen hvis der er musik, ved gentagne reprimander kan vi kræve der skrues ned for musikken. Hvis dette ikke bliver overholdt på aftenen forbeholder vi os retten til at ophæve aftalen uden tilbagebetaling.

Rygning ikke tilladt.

Ris, kanel, peber, glimmer og andet "nips" må ikke kastes på husets matrikel, hverken inden- eller udendørs.

Afbestilling

Gratis afbestilling inden for 48 timer
Forudbetalings- og afbestillingsregler: Fleksibel

Har du spørgsmål til Club Hector Eventlokale?