Qbar Event
Qbar Event
Qbar Event
110 gæsterAnretterkøkkenAldersgrænse ved booking: 18 år

Eventlokale tæt på havnefronten i Aalborg

Der må, ifølge brandmyndighederne, opholde sig max.110 personer i Qbar Event.

  • Service, borde og stole til 65 personer.


Vi kan tilbyde:

  • Planlægning af total arrangement inkl. forplejning med egen tilknyttet kok

Tilvalg

Disse tilkøb kan vælges under bookingen
Services
Servicerende medarbejder

Der skal minimum være én servicerende medarbejder tilknyttet når du lejer selskabslokalet. Denne er allerede inkluderet i prisen.

Vælg én fri bar (Påkrævet)
Fri bar (3 timer) pr. person
à 379,00 kr.
  • Tuborg/Classic fadøl,
  • Huset sjusser (GT, Rom/Cola Vodka/Juice)
  • 3 drinks efter aftale.

Minimum 20 personer.

Fri bar (6 timer) pr. person
à 579,00 kr.
  • Tuborg/Classic fadøl,
  • Huset sjusser (GT, Rom/Cola Vodka/Juice)
  • 3 drinks efter aftale.

Minimum 20 personer.

Fri bar (8 timer) pr. person
à 699,00 kr.
  • Tuborg/Classic fadøl,
  • Huset sjusser (GT, Rom/Cola Vodka/Juice)
  • 3 drinks efter aftale.

Minimum 20 personer.

Fri bar (10 timer) pr. person
à 899,00 kr.
  • Tuborg/Classic fadøl,
  • Huset sjusser (GT, Rom/Cola Vodka/Juice)
  • 3 drinks efter aftale.

Minimum 20 personer.

Produkter
Lej en DJ
1.650,00 kr.

Tilkøbes hvis du ønsker en DJ til dit arrangement.

Fra kl.18.00 til kl. 23.00

Musik til både det voksne og til det yngre publikum.

Qbar Selskabsmad (Min. 20 pers.)
à

Ved booking af eventlokalet, kan der bestilles selskabsmad fra Qbars egen tilknyttet kok (tidligere kok på Pingvin).

Pris pr. kuvert fra 249,00kr.

Der skal bestilles og aftales ønsket forplejning senest 14 dage før dit arrangement til Qbar Event.

Faciliteter

Praktisk information

Check ind
17:00
Check ud
03:00

Husregler

Der skal minimum være én servicerende medarbejder tilknyttet når du lejer vores eventlokale.

Drikkevarer skal købes hos Qbar Event (vi udarbejder gerne et godt og konkurrence dygtigt tilbud).

--

Ved ankomst til eventlokalet er det lejerens ansvar at meddele udlejer, hvis der er fejl eller mangler inden ibrugtagning. Lejer er forpligtet til at orientere sig om nødudgange og brandslukningsremedier, og dette skal ske inden arrangement begynder. 

Eventlokalet skal efter endt leje opryddes jævnfør lokalets oprydningsinstruks, som kan findes her. Ekstra oprydning vil blive for lejers regning og modregnes depositum efter endt arrangement.

--

Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på de lejede faciliteter og inventar, forvoldt ved lejers brug eller af dennes gæster. Udbedring af eventuelle skader må kun foretages på foranledning af udlejer og efter aftale. Udlejer forbeholder sig uden skyld ved gener forårsaget af udefra kommende årsager (force majure), såsom lynnedslag, eller lignende, som forårsager ødelæggelser såsom strømsvigt, svigtende vandforsyning eller lign.

Afregningen for eventuelle skader vil ske via depositum, og dækker dette ikke, vil der blive opkrævet yderligt. Lejer er ansvarlig for eventuelle myndighedstilladelser, der knytter sig til lejers arrangement.

--

Dørene åbnes for andre gæster fra kl. 23.00, hvis ikke andet er aftalt på forhånd.

Rygning ikke tilladt. Der er en parasol udenfor, hvor der kan ryges.

Kanel og peber må ikke kastes på husets matrikel, hverken inden- eller udendørs.

Afbestilling

Gratis afbestilling inden for 48 timer
Forudbetalings- og afbestillingsregler: Fleksibel

Har du spørgsmål til Qbar Event?

Udlejningsteamet
· ·