Melby Forsamlingshus
Den perfekte ramme for dit hyggelige arrangement, konference og virksomhedsbegivenhed
Melby Forsamlingshus er centralt placeret på Nordfyn. Huset er det perfekte sted for livets mange festlige begivenheder, hvad end du skal holde fødselsdag, konfirmation, bryllup eller noget helt fjerde.
Vi tilbyder fest- og mødelokale til enhver lejlighed. Huset indeholder et stort festlokale med god plads (120 personer). Lille fest-/mødelokale, med tilhørende udestue (20 personer). Samt et køkken med alt man skal bruge for at lave den perfekte middag. Søger du et stort eller mindre lokale til din næste begivenhed, så tag kontakt i dag, og få en rundvisning, book online eller kontakt os på telefon.
Tilvalg
Når du bliver en del af Melby Forsamlingshus' medlemskreds, kan du nyde godt af en attraktiv rabat på 200 kr.
Bliv medlem i dag for 50 kr., for at drage fordel af denne eksklusive rabatmulighed og styrk samtidig vores fællesskab!
Faciliteter
Praktisk information
Husregler
Såfremt du ønsker at medbringe større husholdningsmaskiner, kølevogn, forstærkere o.lign., skal dette aftales på forhånd. Der kan blive pålagt et ekstra energitillæg per enhed.
--
Efter endt leje skal huset afleveres i opryddet tilstand. Se oprydningsinstruks her.
Lejer er forpligtet til at anmelde og erstatte manglende og/eller ødelagt inventar.
Ved lån af duge opkræves et ekstra gebyr på 50 kr./dug, såfremt dugen(e) afleveres med stearin på eller på anden måde er beskadiget.
--
Ved lån af duge opkræves et ekstra gebyr på 50 kr./dug, såfremt dugen(e) afleveres med stearin på eller på anden måde er beskadiget.
--
Al færdsel og ophold på nabogrunde og omkringliggende marker er strengt forbudt.
Der må ikke affyres fyrværkeri.
Rygning er ikke tilladt. Der forefindes askebægre udendørs.
Kæledyr ikke tilladt indendørs.
Ved høj musik skal vinduer og døre holdes lukket.
Ris, kanel, peber, glimmer og andet "nips" må ikke kastes på husets matrikel, hverken inden- eller udendøre.
Iht. brandmyndigheden må der ikke overnattes i forsamlingshuset.
Lejetager er brandansvarlig under hele arrangementet.